sobota, 28 stycznia 2012

Okiem gracza - Gry z "kosza" [3]

Siemaaanko!
Dzisiaj omówimy sobie temat gier z tzw. "kosza". Chodzi o gry, które znajdziemy w sklepowych koszach. Ich przedział cenowy to 0-30zł. Możemy je znaleźć w prawie każdym supermarkecie. Jakie jest moje zdanie? Oczywiście polecam. Gdy nadaży się okazja zawsze wygrzebię coś fajnego. Nie trzeba wydawać jakiejść potężnej sumy, aby zakupić sobie parę godzin świetnej rozgrywki. Często znajdziemy także perełki np. gry z dzieciństwa lub nowsze produkcje w przystępnych cenach. Nie musimy również płacić za przesyłkę jeżeli preferujemy kupno w sklepach internetowych. Dzisiaj wybrałem się do sklepu po artykuły spożywcze itp. Idąc między regałami znalazłem właśnie taki "kosz". Gry kosztowały 9.99 zł, a mogliśmy tam znaleźć takie gry jak. Wszystkie części "Kangurka Kao", trylogię "UFO" i wiele innych produkcji. Kupiłem "Amnesia : Mroczny Obłęd" oraz "Mini Ninjas". Wydałem 19.98 zł, a zakup uważam za udany. W sklepie internetowym za obie gry zapłaciłbym 60 zł wraz z przesyłką. Jak widać opłaca się. Wam też radzę zwracać uwagę na stoiska z grami w większych sklepach.

"Mini Ninjas" - Screeny

"Amnesia : Mroczny Obłęd" - Screeny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz